Politica de livrare
Conditii de transport si livrare
Din momentul confirmarii comenzii plasate pe site, livrarea se realizeaza in 1-3* zile lucratoare, cu firmele de curierat GLS sau DPD.
Daca ai nevoie de comanda mai repede, contacteaza-ne telefonic 0770 911.439 sau pe e-mail la adresa shop@rrevolution.ro pentru a stabili in ce masura livrarea comenzii in termenul indicat este posibila.
* – termenele de livrare sunt orientative, Bloom Creative Art SRL depunand toate eforturile necesare pentru respectarea lor, fara a le putea asuma in totalitate. Aceste termene depind de respectarea de catre GLS sau DPD a termenelor de livrare asumate contractual, in functie de localitatea de destinatie si de perioada de livrare sau de alti factori neprevazuti. Important! De regula, in timpul diverselor sarbatori din an este posibil ca livrarile sa se faca cu intarziere.
** – Sambata, duminica si sarbatorile legale sunt zile nelucratoare.
Costuri de livrare
Pretul transportului depinde de valoarea produselor cumparate:
Transport este GRATUIT daca valoarea cosului de cumparaturi depaseste 200 lei.
Daca achizitia ta este sub 200 lei valoarea transportului este fixa, respectiv 20 lei, indiferent de numarul produselor sau localitatea din Romania unde va ajunge coletul.
Status livrare colet
In cazul livrarilor prin curier, se vor face maxim 2 incercari de livrare. Daca la prima incercare de livrare clientul nu se afla la adresa sau nu poate ridica coletul din diverse motive, acesta poate solicita livrarea la o data prestabilita sau dupa caz, ridicarea de la sediu. Dupa cele 2 incercari de livrare, daca coletul nu a fost preluat de catre client, acesta se intoarce la sediu.
Pentru situatiile de reprogramare a livrarii coletelor sau livrarea la o data prestabilita va rugam sa ne contactati telefonic 0770 911.439 sau pe email shop@rrevolution.ro
Informatii despre livrare puteti obtine telefonic sau accesand link-urile de mai jos:
GLS – 0269 501 900 – https://gls-group.com/RO/ro/urmarire-colet
DPD – 031.824.90.90 – https://tracking.dpd.ro/
Receptie colet
La primirea coletului clientul este obligat sa verifice cu atentie integritatea lui, iar daca constata orice neregula (deteriorare, taietura, ruptura, dezlipire a elementelor adezive ale coletului, etc.) acesta este obligat sa refuze coletul si sa ceara curierului sa intocmeasca si sa semneze un proces verbal de constatare a respectivei nereguli (curierul este obligat, la solicitarea clientului, sa intocmeasca procesul verbal). Ulterior, in lipsa acestui proces verbal, orice reclamatie catre curier este neacceptata, iar Bloom Creative Art SRL nu isi va putea asuma responsabilitatea si suporta eventualele consecinte!